۵ پاسخ

اره طعمش یجوریه منم تو بارداریم خوردم

اسمش چیه مال منم ترومام بود خیلی بد بود با آب سرد قاطی میکردم یه دفعه سر میکشیدم از روش هم آبمیوه ای چیزی میخوردم

بد مزس؟
چه طعمی

چند خریدی؟؟؟؟

برای چیهه

سوال های مرتبط

مامان دیار کوچولو مامان دیار کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری