۹ پاسخ

لیدی میل چی هست؟واسه چی میخورین؟

سلام کدوم بیمارستان زایمان میکنید وبیمتون چیه؟

با آب جوش کمی سرد شده یه قاشق چای خوری هم عسل میریزم توش

والامن از28هفته دارم میخوردم الان از سونوگرافی اومدم وزن بچم دوهفته عقبه بدردنمیخوره

با آب جوشید ولرم روزی یه بار

من روزی یک تا دوبار میخورم ، دکترم گفت سه اسکوپ تو یه لیوان آب ولی من ۲٫۵میریزم

من شیرو‌میجوشونم ولرم شد دو‌پیمانه توش میریزم میخورم

من دو بار در روز هر بار دو پیمونه با یه لیوان شیر سرد میخوردم طعم شکلاتی

من روزی دوبار هربار یه پیمانه با اب

سوال های مرتبط

مامان ایلیا
💙💙💙 مامان ایلیا 💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری