۸ پاسخ

یک پیمانه داخل یه لیوان آب حل کن بخور روزی دوبار با شیر هم میشه

دوبار در روز هر بار دو پبمانه توی یه لیوان شیر

دوپیمانه دریک لیوان ابجوش سرد حل کن بخور من روزی یکبار میان وعده میخوره یا صبح یا بعدظهر

البته رو قوطی ک خریدم نوشته روزی دو قاشق
بعضیا یه قاشق میریزن

کدوم طعم لیدی میل خوشمزه تره من وانیلی گرفتم اصلا خوشم نیومد

روزی دو پیمونه تو یه لیوان آب جوشیده ای که خنک شده

یک پیمانه دو قاشق روزی

روزی دوبار دوپیمانه

سوال های مرتبط

مامان لیا و نخود مامان لیا و نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماه خانوم🌛🎀 مامان ماه خانوم🌛🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نیهان ۲ساله مامان نیهان ۲ساله هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلارز خانمم😍 مامان دلارز خانمم😍 ۶ ماهگی
مامان 👶🏻💚💚💚 مامان 👶🏻💚💚💚 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آراد جان مامان آراد جان ۸ ماهگی