سلام خانما
طرز مصرف لیدی میل رو میگین؟

۷ پاسخ

دوپیمانه تو یه لیوان اب ولرم بریزید بخورید

برای چی میدن اینو؟؟

روزی دوبار هر دفعه دو پیمانه تو یه لیوان اب ولرم

من میریختم توشیرویاکیک بزورمیخوردم

صبح و عصر با آب جوش ولرم تو یک لیوان دو‌پیمانه بریز بخور

من به هر لیوان شیر سرد دوتا پیمونه میریزم میخورم
روزیم دو لیوان دکترم گفته

صبح و عصر
با اب ولرم بخور

سوال های مرتبط

مامان z💜💫 مامان z💜💫 روزهای ابتدایی تولد
مامان اهورا🩵✨ مامان اهورا🩵✨ روزهای ابتدایی تولد