۴ پاسخ

فقط کاکائو نگیر نمیتونی بخوری

من با آب جوش ولرم دو پیمانه میریزم بعد صبحونه بعد شام میخورم

روش نوشته

من عصرا مبخورمش

سوال های مرتبط