سلام مامان لیدی میل چطوری باید مصرف کرد

۲ پاسخ

نوشته روی بسته دو پیمانه داخل لیوان ریخته و آب جوشیده سر شده اضافه کن و بخور روزی دوبار برای وزن گیری جنین عالیه و همینطور بدن خودت بعد زایمان موقعه زایمان هم مصرف کن

دو پیمانه بریز تو لیوان آب ولرم یا سرد یا شیر بخور صبح ها یا عصر ها بخور البته زمان خوردنش فکر کنم خیلی تاثیر نداره ولی من عصرها میخوردم

سوال های مرتبط

مامان اوا و ایلین مامان اوا و ایلین روزهای ابتدایی تولد