چطوری لیدی میلو باید مصرف کرد

۶ پاسخ

من یه لیوان آب‌جوش سرد شده میریزم دوپیمانه باشیر‌من بدم آمد

روش‌ نوشته عزیزم اب هم نباید جوش باشه ولرم باشه با شیر هم مصرف نکن چون اهن داره تو لیدی میل ، پیمونه هم داخلش داره❤️

من با شیر دو پیمونه روزی یکبار

با آب جوش یا شیر‌ ولرم

رو قوطیش نوشته عزیزم

با ابجوش یا شیر باید قاطی کنی روش نوشته

سوال های مرتبط

مامان 🩷🎀🖇️ مامان 🩷🎀🖇️ ۶ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان روزهای ابتدایی تولد