مامانا پودر لیدی میلو با چی بخورم؟

۴ پاسخ

اب جوش از همش بهتره

پودر لیدی میل طعم وانیلی با شیر بخوری مزش خوبه
دو بار اول یکم مزش بد ب دهن میوفته بعدش طعمش خوشمزع میشه برات من خودمم با شیر میخورم طعم وانیلی رو

فقط اب جوش بقیه چیزا بدمزه اش میکنه مزه اهن میده

اب جوش

سوال های مرتبط

مامان 🩷🎀🖇️ مامان 🩷🎀🖇️ ۶ ماهگی
مامان مامان جوجه🐣 مامان مامان جوجه🐣 ۲ ماهگی
مامان اوا و ایلین مامان اوا و ایلین روزهای ابتدایی تولد