پودر لیدی میل با چی بخورم خوبه طرز استفاده

۴ پاسخ

میگن با آب جذبش بیشتره تا شیر

روش نوشته با آب جوشیده سرد شده که دماش ۴۵ یا ۵۰ درجه باشه
من کاکائویی گرفتم با یه زره شکر قابله خوردن میشه برام

باشیر

اب جوشیده

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه🐣 مامان مامان جوجه🐣 ۲ ماهگی
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان D.O.N.Y.A 💓👧🏻 مامان D.O.N.Y.A 💓👧🏻 ۳ ماهگی