۴ پاسخ

روی بسته بندی خودش نوشته دیگه
دکتر من گفت طبق دستور خودش بخور
که دستور خودشم زده 6 پیمانه با یه لیوان آب سرد خوب هم بزن یک دست که شد بخور
نباید بذاری بمونه و زود باید بخوری بعد از درست کردنش

چرا میخوری گلم و این ک دکترت داد یا سرخود میخوری

دکترت گفت بخوری یاسرخودمیخوری؟

آب بزار بجوشه بعد بزار تو لیوان ولرم شد پودر دوقاشق پر بریز بهم بزن یکم سرد ک شد بخور

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩵الوین خان 🩵 مامان 🩵الوین خان 🩵 ۳ ماهگی