۳ پاسخ

مزش چجوریه خیلی بدتعریف میکنن ازش...شنیدم باشیرم میتونی بخوری

عزیزم روزی دوپیمانه می‌ریزید تو ی لیوان آب جوشیده ولرم قشنگ هم میزنی نوش جان میکنی قوطیش دوهفته ای تموم میشه تاثیرشم خدایی خوبه من دوسری تو حاملگی خوردم ولی خوراکمم خوبه
وزن بچه هم الان خوبه گل

روزی یک الی دو بار در روز
داخلش پیمانه داره هربار دوتا پیمانه از پودر و داخل آب ولرم یا سرد قاطی کن بخور

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها🥹❤️ مامان دوقلو ها🥹❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آراد جان مامان آراد جان ۸ ماهگی
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان نیهان ۲ساله مامان نیهان ۲ساله هفته سی‌وششم بارداری
مامان نور✨ مامان نور✨ ۱۱ ماهگی