مامانا شما لیدی میل رو چجوری مصرف میکنید و چه تایمی؟ 🥥🍫

تصویر
۱۷ پاسخ

من به عنوان میان وعده می‌خورم دو ساعت بعداز صبحونه میریزم تو آبجوش می‌خورم

عزیزم شما سونوگرافی رشد رفتی؟چطور بود چقدر بود وزن نی نی
من ۳۰ هفته و۳ روز ۱۶۶۰ بود دوستدارم لیدی میل بخورم تپلی تر بشه هنوز پیش دکترم نرفتم

این واسه چیه؟؟؟

من صبح وعصر هر لیوان هم دو پیمانه میریزم
وخدارا شکر خوب نتیجه گرفتم

صبح فقط با آب قاطی میکنم میخورم

برای پسر اولم میخوردم خیلی چاقم کرد اینسری نمیخورم

روزی دوبار هر بار دو پیمانه ، به عنوان میان وعده میخورم

روزی ی پیمونه با شیر میخورم بعد صبونه

شما وزن بچتون کم بوده؟

من موزی عصر را می خوردم. اونم روزی یک بار

روش نوشته دیگه
روزی دوبار دو پیمانه

به من دکتر گفت روزی ۲ بار هر ۱۲ ساعت هر بار دو قاشق غذا خوری در اّب یا شیر

عزیزم وزن بچه چقد باشه اینو میدن؟

یه بار شب قبل خواب، یه بار صبح قبل صبحانه

سلام من یه بار صبح میخورم یه بارم قبل خواب دو پیمانه پودر با یه لیوان شیر

قبل غذا بخوری سیرت میکنه دیگ نمیتونی چیزی بخوری بعد غدا بخور

من عصرا

سوال های مرتبط

مامان لیا و نخود مامان لیا و نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان z💜💫 مامان z💜💫 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان نورهان مامان مامان نورهان ۱۱ ماهگی