۷ پاسخ

واسه من گفت با آب بخور

ن با شیر نخوری اب جوش بزار چند دقه بعد ک سرد شد بخور دو پیمانه

با شیر سرد بیشتر میچسبه

من قنددارم چجور بگیرم بخورم

ممنون دوستان
باشیر سرد خوردم خوب بود

فرق نمیکنه هر کدام راحت تری هستی

من با آب میخورم

سوال های مرتبط

مامان مهوا وجوجه هام🐣🐣 مامان مهوا وجوجه هام🐣🐣 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان نورهان مامان مامان نورهان ۱۱ ماهگی
مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی