خانما مصرف لیدی میل چطوره با شیر میشه قاطی کرد وخورد؟؟

۴ پاسخ

من دکترم گفت میتونی با آب یا شیر یا بستنی بخوری
البته برای من فست میل هستش

روزی دوبار دوقاشق با یه لیوان آب

من با آب جوش میخورم خیلی خوشمزه میشه😋

عزیزم لیدی میل یه شیرخشک است فقط بااب جوش درست کن

سوال های مرتبط

مامان علیرضاوابولفضل مامان علیرضاوابولفضل هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان لِنا مامان لِنا هفته چهلم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری