سلام خانما لیدی میل رو میشه با شیر مصرف کرد ؟؟

۲ پاسخ

آره ولی از هفته 28بخوری یهتره

اره
من با شیر موز میریختم تو مخلوط کن با مغزیجات
هر روز میخوردم

اما قندش برام بالا بود قندمو برد نزدیک ۱۰۰ دکتر گفت نخور دیگه

سوال های مرتبط

مامان جوجه
مامان مامان جوجه مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری