۴ پاسخ

من كه كلا از اول با آب ولرم خوردم

نه من میخورم بعضی موقع ها

معمولا با شیر میخورن

سلام آبجیم با شیر می‌خورد

سوال های مرتبط

مامان علیرضاوابولفضل مامان علیرضاوابولفضل هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معصومه مامان معصومه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رُزا🌹🎀 مامان رُزا🌹🎀 هفته چهلم بارداری