۵ پاسخ

روش نوشته منم میخورم

مگه ازالان باید بخوریم؟
من شنیدم سه ماهه ی سوم میخورن برای وزن گیری جنین

برا چی خوبه

تو یک لیوان اب یا شیر یک یا دوپیمانه پودرو میریزی حل میکنی میخوری دستورشم رو قوطی نوشته

روزی یک بار دکترم گفت بخور
توضیحاتش روی قوطیش نوشته

سوال های مرتبط

مامان مامانی🍁 مامان مامانی🍁 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آنیا  و آریا مامان آنیا و آریا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری