۴ پاسخ

چه جوری باید مصرف کرد من اشتهام خیلی کم شده قبل خیلی میخوردم چه طعمش خوشمزه هست

من ۲۱هفتمه خودم ده کیلو کم کردم اصلا تا الان وزن نگرفتم

از 28 هفته ببعد واسه وزن گیری جنین اگ کم باشه وزنش

اونای ک خودشون هم چاقن میشه بخورن

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان قند عسلم مامان قند عسلم ۶ ماهگی