لیدی میل رو میتونم سرخود بخورم؟؟؟

۸ پاسخ

بهتره از دکترت بپرسی

از ۲۸ هفته بخور

نه چون قند داره اگه قندتون بالا باشه خطرناک

اره ولی بعد۳۰بخور

دکترم به من اجازه نداد گفت ممکنه گنده بشی خودت زایمانت سخت میشه

اگر دیابت نداری فکر کنم میتونی بخوری

بهتر با تجویز دکتر مصرف کنی عزیزم

بله من دارم میخورم از هفته ۲۳

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولوم🥹👣 مامان پسر کوچولوم🥹👣 هفته سی‌ام بارداری
مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شهرزاد مامان شهرزاد هفته سی‌وپنجم بارداری