فقط خودت چاق میشی ب بچه تاثیری نداره.
چاق هم نمیشه ورم
من بعد زایمان ک نخوردم تو ده روز ده کیلو کم کردم.
پولتو هدر نده
مبشه ولی ب درد نمیخوره فقط خودت ورم میکنی الکیه سر قبلی استفاده کردم فقط خودم باد کردم
آره باتجویز پزشک بخور
ولی هنوز زوده از هفته 32به بعد بخور
بادستورپزشک استفاده کن،اگه وزن بچت نورماله برات تجویزنمیکنه
چیز خاصی نیست .اگه دیابت نداری استفاده کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.