خانما پودر لیدی میل میشه سرخود استفاده کرد یا با دستور پزشکه

۶ پاسخ

فقط خودت چاق میشی ب بچه تاثیری نداره.
چاق هم نمیشه ورم
من بعد زایمان ک نخوردم تو ده روز ده کیلو کم کردم.
پولتو هدر نده

مبشه ولی ب درد نمیخوره فقط خودت ورم میکنی الکیه سر قبلی استفاده کردم فقط خودم باد کردم

آره باتجویز پزشک بخور

ولی هنوز زوده از هفته 32به بعد بخور

بادستورپزشک استفاده کن،اگه وزن بچت نورماله برات تجویزنمیکنه

چیز خاصی نیست .اگه دیابت نداری استفاده کن

سوال های مرتبط

مامان آرن و توت فرنگی🍓 مامان آرن و توت فرنگی🍓 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسر کوچولوم🥹👣 مامان پسر کوچولوم🥹👣 هفته سی‌ام بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق🧸 مامان فندق🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری