۴ پاسخ

روزی دوبار یکی صبح یکی عصر
تو هر لیوان ۲ پیمانه می‌ریزی و میخوری

منم از شنبه شروع کردم و تا ۵شنبه باید یه قوطی بخورم...خیلی بدهه خیلیییی

روش نوشته دو اسکوپ توی ۲۰۰ ml اب اما دکتر من گفت یه اسکوپ بخور

روش نوشته خب من سر دخترم ب خاطر اینکه شیرمو زیاد کنه می‌خوردم کاکائو شو گرفته بودم با شیر قاطی میکردم میخوردم

سوال های مرتبط

مامان زیتون مامان زیتون هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آیهان 🥹 مامان آیهان 🥹 ۴ ماهگی
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلانور👼🏻🎀 مامان دلانور👼🏻🎀 ۱ ماهگی
مامان تربچه💙💙💙 مامان تربچه💙💙💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نیم مامان نی نیم ۵ ماهگی