روزی دوبار یکی صبح یکی عصر
تو هر لیوان ۲ پیمانه میریزی و میخوری
منم از شنبه شروع کردم و تا ۵شنبه باید یه قوطی بخورم...خیلی بدهه خیلیییی
روش نوشته دو اسکوپ توی ۲۰۰ ml اب اما دکتر من گفت یه اسکوپ بخور
روش نوشته خب من سر دخترم ب خاطر اینکه شیرمو زیاد کنه میخوردم کاکائو شو گرفته بودم با شیر قاطی میکردم میخوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.