خانوما لیدی میل چجوری مصرف میکنن

۲ پاسخ

روزی دوبار
هر بار یک پیمانه داخل نیم لیوانی
دکتر من گفت وانیلی بگیر و تو آب کم درست کن که حالت تهوع نگیری

هر بار دو پیمانه داخل یه لیوان اب جوشیده سرد شده
روزی دو بار

سوال های مرتبط

مامان آیهان 🥹 مامان آیهان 🥹 ۴ ماهگی
مامان مامان نورهان مامان مامان نورهان ۱۱ ماهگی
مامان پسرکم ودخترکم❤️ مامان پسرکم ودخترکم❤️ ۵ ماهگی