با آب ولرم بعد میذاشتم تو یخچال سرد میشد میخورم
من با شیر میخورم
ماست یونانی بخر بخور عالیه
اگر اولش یکم با آبجوش قاتی کنی بقیشو شیر بریزی بهتره چون داخل شیر سرد حل نمیشه
من چون یکم وزنش کم بود شیرنارگیل و پروشیر و چهار مغز و لیدی رو مخلوط میکنم میخورم.
ولی اگه وزنش اوکیه لیدی میل و شیر معمولی یک لیوان مخلوط کن بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.