۴ پاسخ

با آب ولرم بعد میذاشتم تو یخچال سرد می‌شد میخورم

من با شیر میخورم

ماست یونانی بخر بخور عالیه

اگر اولش یکم با آبجوش قاتی کنی بقیشو شیر بریزی بهتره چون داخل شیر سرد حل نمیشه

من چون یکم وزنش کم بود شیرنارگیل و پروشیر و چهار مغز و لیدی رو مخلوط میکنم میخورم.
ولی اگه وزنش اوکیه لیدی میل و شیر معمولی یک لیوان مخلوط کن بخور

سوال های مرتبط

مامان زیتون مامان زیتون هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ماه خانوم🌛🎀 مامان ماه خانوم🌛🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان نورهان مامان مامان نورهان ۱۱ ماهگی