برا مصرف پودر لیدی میل تقریبا چه اندازه لیوانی باید استفاده کنم؟

۵ پاسخ

اگر گوشتکوب برقی یا مخلوط کن داری، ظرف اونها مدرجه،
میتونی از رو اون اندازه دقیق بگیری

من با ی لیوان درست میکنم ی لیوان ابم روش میخورم حالم بد نشه فقط

لیوان فرانسه
حالا کم و زیادش عیبی نداره

دستورش و روش نوشته دیگه
دو پیمونه یه لیوان اب

چقد سخت میگیرید لیوانه دیگه ی ذره کم وزیاد حالا

سوال های مرتبط

مامان آراد جان مامان آراد جان ۸ ماهگی
مامان جوجه 👶🏻👼🏻 مامان جوجه 👶🏻👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیهان ۲ساله مامان نیهان ۲ساله هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩵نقطه خان🩷 مامان 🩵نقطه خان🩷 ۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وسوم بارداری