۴ پاسخ

همه استفاده نمیکنن اونایی که وزن جنینشون کمه برا وزن گیری جنین میخوره

برای وزن گیری جنین درصورتی رشد بچه کم باشه لاغر باشه دور شکم کم باشه دکتر میگه بخوری از ۳۲ هقته بالا فکر میکنم

براي وزن گيري جنين دكترت بايدبنويسه

برا وزن گرفتن جنین

سوال های مرتبط

مامان نیهان ۲ساله مامان نیهان ۲ساله هفته سی‌وششم بارداری