من دو قوطی خوردم 250گرم اضافه شده بود.
دو پیمانه تو یه لیوان فرانسوی اب
دو پیمانه تو یه لیوان
در روز هم دوبار بخور
البته من میگم سعی کن بادوم بخوری موز هم خوبه با شیر بعد فرنی هم خوبه برای وزن گیری
من تا الان ۵تا قوطی تموم کردم ولی تاثیری نداشت روی وزن بچم
بنظرم روی تغذیت کار کن
سوال منم هست
شما وزن بچتون چقدره؟؟
من ۲۶هفته تمام رفتم ۷۹۰بود گفت کمه
میخام لیدی میل بخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.