۴ پاسخ

من دو قوطی خوردم 250گرم اضافه شده بود.

دو پیمانه تو یه لیوان فرانسوی اب

دو پیمانه تو یه لیوان
در روز هم دوبار بخور
البته من میگم سعی کن بادوم بخوری موز هم خوبه با شیر بعد فرنی هم خوبه برای وزن گیری
من تا الان ۵تا قوطی تموم کردم ولی تاثیری نداشت روی وزن بچم
بنظرم روی تغذیت کار کن

سوال منم هست
شما وزن بچتون چقدره؟؟
من ۲۶هفته تمام رفتم ۷۹۰بود گفت کمه
میخام لیدی میل بخورم

سوال های مرتبط

مامان جوجه 👶🏻👼🏻 مامان جوجه 👶🏻👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩵نقطه خان🩷 مامان 🩵نقطه خان🩷 ۵ ماهگی