۱۰ پاسخ

چرا بهت پودر لیدی میل داده؟؟؟؟

دوتا.

من دوتاپیمونه میریزم
ولی طعم هیچکدومشودوس ندارم بزورمیخورم

چنده.

تو شیر خیلی بدمزه تره
تو آب قابل تحمل تر بهتره کاکائوییش

۲ پیمانه
کلی من با آب بهتر میخوردمش

دوپیمانه من موزمیخورم یه پیمانه اولش نمیدونستم میخوردم بعدکردم دوپیمانه خیلی خوشمزست تواب خیلی گرم نریز

طعم‌کاکایویی بگیر بقیه طعم ها خورده نمیشن

پیمانه

من تو ابجوش سرد شده دو پیکانه میریزم

سوال های مرتبط