۶ پاسخ

روزی دو بار بخور هر بار یه پیمانه

من که دارم از ۲۹ هفته میخورم روزی دوبار
ولی کلا خوراکم عالیه
ولی بچه وزنش کم
من که تأثیری ندیدم
بچه همون‌طور داره وزن طبیعی خودشو میگیره و کمبودش رو جبران نکرده

هر لیوان یه پیمانخ

دو تا

من یدونه صبح دکترم گفته یدونه عصر
بخاطر اینکه قندم یهو زیاد بالا نره

یه لیوان ۲تا

سوال های مرتبط

مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ویکم بارداری