سلام مامان توت فرنگی ☺️
امیدوارم حال خودتون و نی نی تون عالی باشه
من و شما تقریبا هم هفته ایم
ی سوال داشتم .
دکتر خودش بهتون پودر لیدی میل رو تجویز کرد
یا شما ب دکتر پیشنهاد دادین و تأیید کرد
چون منم دوست دارم شروع کنم ب خوردن
اگه از دکترتون راضی هستین خوشحال میشم اسمشون رو بیگین 🙏🌹
من سزارینی هستم دکتر برام مهمه
💐
من یک پیمانه میخورم با آب جوش سردشده
من دوپیمونه میخورم با شیر
ب من دکترم گفته ی پیمونه با اب سرد
وای چرا خیلی غلیظه😑من نمیدونم چرا باید انقدر زیاد باشه
من که همون یه پیمانه رو میخورم🤦♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.