۵ پاسخ

سلام مامان توت فرنگی ☺️
امیدوارم حال خودتون و نی نی تون عالی باشه
من و شما تقریبا هم هفته ایم
ی سوال داشتم .
دکتر خودش بهتون پودر لیدی میل رو تجویز کرد
یا شما ب دکتر پیشنهاد دادین و تأیید کرد
چون منم دوست دارم شروع کنم ب خوردن

اگه از دکترتون راضی هستین خوشحال میشم اسمشون رو بیگین 🙏🌹
من سزارینی هستم دکتر برام مهمه
💐

من یک پیمانه میخورم با آب جوش سردشده

من دوپیمونه میخورم با شیر

ب من دکترم گفته ی پیمونه با اب سرد

وای چرا خیلی غلیظه😑من نمیدونم چرا باید انقدر زیاد باشه
من که همون یه پیمانه رو میخورم🤦‍♀️

سوال های مرتبط