۴ پاسخ

ببخشید شما با تجویز پزشک خوردین لیدی میل رو؟! اگه من بخوام خودم بخورم خطرناکه؟

من شنیذم میگن فقط با اب خوبه

اره ولی با همون اب هم مثل شیر میشه اصلا طعمش فرق نداره ، من با اب ولرم درست میکنم تم توت فرنگی یکم شکر هم میزنم خوبه اصلا بد نیست

اره من با شیر میخورم

سوال های مرتبط