۱۲ پاسخ

شیر سرد نه،شیر ولرم،چه آب وچه شیر باید ولرم باشه

من خودم وزن اضافه نکردم میخام بخورم
چه موقع میخای بخوری شما؟

۲پیمانه

دو پیمانه من میریزم

عزیزم روش نوشته یه لیوان اب جوشیده رو بذاری خنک شه و بعد دو پیمانه از پودر بریزی

من با آب جوشیده سرد یا تصفیه می‌خوردم😁

با آب جوش بخوری بهتره

شیر نخور باهاش

با شیر نباید خورده بشه
با اب جوشیده ولرم بخورید
شیر جذب پودر رو‌کم میکنه

من ۲ پیمانه میخریدم

من شنیدم هر یک لیوان دو پیمانه اس

روش نوشته دو‌پیمان

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچلو مامان فندق کوچلو هفته سی‌وششم بارداری