۵ پاسخ

خوشمزه س یانه شیرینه؟؟؟؟

با آب باید بخوریم اونم نه جوش به صورت ولرم

من اب ولرم روبع داغ خوردم ی دوتام قند انداختم خوب بود مزش

عزیزم‌نوشته اب نه شیر

من باسردمیخورم بهتره گرم معدمو بهم میریزه

سوال های مرتبط

مامان آقا مَهدی گل💚✨ مامان آقا مَهدی گل💚✨ ۸ ماهگی