پودر لیدی میل چجوری باید استفاده کرد

۴ پاسخ

روش نوشته روزی دوبار
دو پیمونهه با اب

من با شیر میخورم یک لیوان شیر یک پیمانه پودر من وانیلیشو دکتر واسم نوشت خوشمزست
کاکائو و موزیشم هست

داخل آب جوش میتونی ولی نه خیلی داغ ن خیلی سرد تو شیر هم میتونی

داخل آب باید مخلوط بشه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان D.O.N.Y.A 💓👧🏻 مامان D.O.N.Y.A 💓👧🏻 ۳ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱ ماهگی