دکترم گفت وزنش یکم کمه بهم پودر لیدی میل داد. چجوری استفاده کنم

۷ پاسخ

منکه استفاده نکردم برام نوشت الکی میگفتم اره استفاده میکنم بیشتر کسایی که استفاده کردن خودشون چاق شدن ولی بچه نه از طرفیم حساسیت ب پروتئین گاوی میاره برای بچه
کباب اینا زیاد خوردم مغزیجات کره بادوم زمینی پوره سیب زمینی آبگوشت حلیم کوبیده اینا عالین خیلی وزن میده

روش ننوشته ؟
برای من وزنش از آنومالی کم بود ۲۲ هفته بهم قرص ال آرژنین داد خداروشکر تا ۲۶ هفته صدک رشدش اومد بالا

من هم گرم میخورم اگه حوصله نداشتم سرد میخورم ولی حتما میخورم

وزن نی نی چقدر بود؟

ببین دکترت گفته روزی چند بار مصرف کنی من انترامیل رو روزی یبار مصرف میکنم

روزی یه اسکوپ پودر رو داخل یک لیوان آب یا شیر کم چرب یا شیر موز و اگه دوست داری مغزیجات مخلوط کن بخور

چند بود ب منم داد

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه 👶🏻👼🏻 مامان جوجه 👶🏻👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری