۷ پاسخ

من ۴ قوطی رو با آب خوردم
این قوطی آخری باوشیر دارم میخورم خیلی خوشمزه تره
با آب جوشیده دو تا سه پیمانه میریختم تو ی لیوان ولی یا شیر یه پیمانه و نصفی

من با ابجوش میخورم ی بار صبح ی بار عصر هربار دو پیمانه

لیدی میل چی هست

منم بخرم

من ننوشت برام. چراباید بخوری

من دکترم دیروز داد با شیر میخورم

روزی دوبار هربار دو پیمانه یا داخل شیر یا داخل اب جوش ولرم اگرم با شیر خوردی باید بپزی شیررو ولی به نظرم با اب جوش بهتره

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماه خانوم🌛🎀 مامان ماه خانوم🌛🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه 👶🏻👼🏻 مامان جوجه 👶🏻👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری