ن قند ندارم مرسی عشقاااا
دستورش دومرتبه در روز دو پیمونه تو یه لیوان اب یا شیر
من سرخود شروع کردم روزی یه لیوان
با اب نخور مزه اهن میده
با شیر بهتره
با شیر موز عالیه😍
من روزی یک لیوان دو پیمانه سر صاف میخورم ، گاهی با شیر گاهی هم با اب
من دکتر داد بهم دیابت و فشار داری بده . من کاکائوش رو میخورم تو لیوان یه تیکه نبات کوچیک میندازم وقتی واشد و ولرم شد دو پیمانه پودر قاطیش میکنم
یه پیمانه لیدی میل رو با نصف لیوان آب جوش به دمای محیط رسیده قاطی میکنم میخورم روزی دوبار
خودت بخر توش پیمانه پاره دوتا پیمانه پودر بقیش آب بریز یا شیر بخور روزی یکبار خیلی تاثیر داره من بخاطر قند دارم نشد بخورم
دکتر ننوشته واسم خودم میخوام بخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.