۵ پاسخ

روزی دوبار جواب دهید بهتره

بستگی به سیستم و جنینتون داره
روزی یبار شب به شب بعد از شام
چون زیادش قند میبره بالا

سلام عزیزم روزی دوبار دو پیمانه تو یه لیوان آب البته من دوقلو دارم فک کنم شما باید روزی یبار بخوری

دکترم گفته روزی یه پیمانه تو شیر یا آب ، تو آب بدمزه بود ، ولی تو شیر قابل تحمل تر بود برا من

خوبه..روزی یبار با شیر بخور

سوال های مرتبط

مامان گوگوجی 👶🏻🫀 مامان گوگوجی 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آنیا💖 مامان آنیا💖 روزهای ابتدایی تولد