خانما پودر لیدی میل رو چطور مصرف میکنید با اب میخورید یا شیر ؟

۴ پاسخ

من با شیر میخورم ی کوب میرم بالا از من طعم موزیه و اصلا چیز غیر قابل تحملی نیست من واقعا نمیدونم چرا بعضیا میگن وای عه نمیشه خورد بدمزه اس نمیدونم فلان چی قاطی کنید.
بخدا ی سریا خیلی دگه سوسولن

من با آب خوردم
اب جوشیده رو بزار سرد بشه بعد دو پیمانه بنداز داخل لیوان هم بزن بخور
بنظرم وقتی سرد تر مزه اش قابل تحمل تره تا وقتی گرمه

اب جوشیده ک‌ولرم شده باشه

من با اب جوشیده مزه اش هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری