من با شیر میخورم ی کوب میرم بالا از من طعم موزیه و اصلا چیز غیر قابل تحملی نیست من واقعا نمیدونم چرا بعضیا میگن وای عه نمیشه خورد بدمزه اس نمیدونم فلان چی قاطی کنید.
بخدا ی سریا خیلی دگه سوسولن
من با آب خوردم
اب جوشیده رو بزار سرد بشه بعد دو پیمانه بنداز داخل لیوان هم بزن بخور
بنظرم وقتی سرد تر مزه اش قابل تحمل تره تا وقتی گرمه
اب جوشیده کولرم شده باشه
من با اب جوشیده مزه اش هم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.