دکترم به من گفت با اب بخور
من اول طعم موز میخوردم الان کاکائویی خریدم وقتی با آب قاطی میکنم طعم اهن میده 🤢ولی الان پودرشو خالی میخورم بعد از روش آب میخورم اونجوری خوشمزه تره
من بایه لیوان شیردو پیمانه قاطی میکنم میخورم
با آب جوشیده سرد باید بخوری با شیر جذب آهنش خیلی کم میشه
ماست یونانی بخر عالیه ت یک هفته 200یا 300اضافه میشه
من دوپیمانه پودر رو با یه لیوان شیر هر روز میخورم
من با شیر سرد میخورم
باشیر مخلوط کن هرروز دوبار دیرگرفتی ک زودتربخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.