۸ پاسخ

دکترم به من گفت با اب بخور

من اول طعم موز می‌خوردم الان کاکائویی خریدم وقتی با آب قاطی میکنم طعم اهن میده 🤢ولی الان پودرشو خالی میخورم بعد از روش آب میخورم اونجوری خوشمزه تره

من بایه لیوان شیردو پیمانه قاطی میکنم میخورم

با آب جوشیده سرد باید بخوری با شیر جذب آهنش خیلی کم میشه

ماست یونانی بخر عالیه ت یک هفته 200یا 300اضافه میشه

من دوپیمانه پودر رو با یه لیوان شیر هر روز میخورم

من با شیر سرد میخورم

باشیر مخلوط کن هرروز دوبار دیرگرفتی ک زودتربخور

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۱ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین ۱۰ ماهگی
مامان مهدیار و ماهلین مامان مهدیار و ماهلین هفته سی‌وهشتم بارداری