آره منم با شیر سرد طعم کاکائو شو قاطی میکنم میخورم مزه شیر کاکائومیده راحتتر میشه خورد
اره من با شیر میخوردم خوشمزه تر بود وزنه بچه هم بالا برد
فک کنم بشه عزیزم فقط هم زیاد بزن من قبلا ک مکمل انشور میخوردم تو سرد قاطی میکردم چون گرم ک تو تابستون دل ادمو یجوری میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.