۳ پاسخ

آره منم با شیر سرد طعم کاکائو شو قاطی میکنم میخورم مزه شیر کاکائومیده راحتتر میشه خورد

اره من با شیر می‌خوردم خوشمزه تر بود وزنه بچه هم بالا برد

فک کنم بشه عزیزم فقط هم زیاد بزن من قبلا ک مکمل انشور میخوردم تو سرد قاطی میکردم چون گرم ک تو تابستون دل ادمو یجوری میکنه

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین ۱۱ ماهگی
مامان نیکی🐣💕 مامان نیکی🐣💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیار و ماهلین مامان مهدیار و ماهلین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آقا مَهدی گل💚✨ مامان آقا مَهدی گل💚✨ ۸ ماهگی