۷ پاسخ

چرا بهت لیدی میل داده؟

آره عزیزم میشه من یاشار نتونستم بخورم با آب بهتر خورده میشه

اره توی شیر
فرنی درست کن و بعد یه پیاله جا کن هر بار لیدی میل رو هم قاطی کن و بخور

اره مزه اش بهتر میشه

اره گلم

با آب بهتر میشه خورد

اره گلم

سوال های مرتبط

مامان مهدیار و ماهلین مامان مهدیار و ماهلین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نیکی🐣💕 مامان نیکی🐣💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان یاسین مامان یاسین ۱۱ ماهگی