۵ پاسخ

با شیر سرد طعم موزی شو بخور عیب نداره

با آب داغ مثل نسکافه با نبات یا شکر بخور
با شیر تاثیر ندارع

دکتر بهتون داده؟چند هفته سونو کردید مگه وزنش پایین بوده!

باشیر بخور

من چهار روز روز به لیوان خوردم الان چند روزه ول کردم چون نمیتونم مزشو تحمل کنم خیلی بد مزس من همینجوری از شیر بدم میاد

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان مهدیار و ماهلین مامان مهدیار و ماهلین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد