سلام خانما پودر لیدی میل رو میشه با شیر مخلوط کرد و خورد

۴ پاسخ

من انترامیل میخورم با شیر و موز و مغزیجات قاطی میکنم

آره ولی بهتره با اب بخوری که اهنشم جذب بشه

میگن اگه باشیر بخوری اهنش جذب نمیشه

بله با اب یا آبمیوه یا شیر میل کنید

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان دُخملی🩷💚 مامان دُخملی🩷💚 ۶ ماهگی