سلام خانما پودر لیدی میل رو میشه با شیر خورد یا باید اب باشه ؟

۳ پاسخ

فرقی نداره، من با اب بهتر میخورمش

من با شیر میخورم

من با شیر و مغزیجات میخورم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان مهدیار و ماهلین مامان مهدیار و ماهلین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد