۷ پاسخ

من با آب میخوردم.مال من وانیلی بود

من کاکائویی با شیر یبار خوردم خیلی بد مزه بود با اب ولرم خوشمزه تره

میشه ولی با آب بهتره

من فقط باشید میتونم بخورم

اره باشیر هم خوشمزس

بخای بهتر جواب بگیری با شیر

میشا ولی با آب خوشمزه تره

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیار و ماهلین مامان مهدیار و ماهلین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری