۱۱ پاسخ

من یه شب باشیر میخورم یه شب بااب

من الان۲روزه میخورم اسهال گرفتم بااب ولرم میخورم

عزیزم لیدی میل وزن خودتونم زیاد کرده ؟
تاثیرش بیشتر رو‌بچس یا مامان؟

خودش آهن داره با شیر بخوری فایده نداره چون لبنیات هست با آب بهتره

دکتر برات نوشته؟
من چندبار به دکترم گفتم گفت نه نیازی نیس 🙃😁

با شیر با فرنی با شیربرنج با هرچیزی که میتونی بخوری

یکی گفت دکترش گفته با شیر بخوره منم با شیر میخورم

اره میشه
خوشمزه تر هم هست

میشه من کاکائویشو گرفتم با شیر سرد خوردم

من باشیر میخورم

میگن میشه منم نخوردم

سوال های مرتبط

مامان آیکان 👶💙 مامان آیکان 👶💙 ۱۱ ماهگی
مامان نور زندگیم🥹💋 مامان نور زندگیم🥹💋 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۷ ماهگی
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری