لیدی میل رو میشه با شیر خورد

۸ پاسخ

دکتر من هنوز بعم نداده،ولی گفت اگ بهت دادم با یه لیوان شیر ماجان استفاده کن

روش نوشته با آب منم با آب میخورم

من وانیلی و توت فرنگی خوردم خوشمزه اس

من با شیر میخورم خوشمزس

میشه سرخود لیدی میل رو توی ماه ششم هم مصرف کرد؟ یا حتما دکتر باید بنویسه؟

اره
من شکلاتیشو با اب میخورم خوشمزه تر میشه

من دوبار در روز میخورم یه بار با شیر یه بار با آب

اره بهترم هست ولی من با اب دوس دارم

سوال های مرتبط

مامان نور زندگیم🥹💋 مامان نور زندگیم🥹💋 هفته چهلم بارداری
مامان دُخملی🩷💚 مامان دُخملی🩷💚 ۶ ماهگی
مامان محمد حسین🩵 مامان محمد حسین🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسین نازم😍 مامان آرسین نازم😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان چنگیز مامان چنگیز ۸ ماهگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان قند و نباتم🩵👶 مامان قند و نباتم🩵👶 ۱۰ ماهگی
مامان مهدیار و ماهلین مامان مهدیار و ماهلین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری