۹ پاسخ

اره میشه ولی خیلی بدمزس من فقط با اب میخورم

یه استکان شیر پاستوریزه یه ذره گرم میکنم یه قاشق لیدی میل میریزم داخلش

شیر باشه باشیر نباشه با اب

با شیر پر چرب بیشتر جوابه

ن آب ولرم

من با آبجوش ولی کنارش حتما بیسکوییت و یا کیک میخورم.وگرنه دل ضعفه میگیرم

اب جوش

من با شیر میخورم

من با اب چون روش نوشته

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیکان 👶💙 مامان آیکان 👶💙 ۱۱ ماهگی
مامان نور زندگیم🥹💋 مامان نور زندگیم🥹💋 روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد