خانوما لیدی میل رو میشه با چی خورد دیگه بغیر شیر

۸ پاسخ

من با آب میخوردم

وای این لیدی میل چقد بدمزسسسسس
کاکائویی گرفتم
هرکاری میکنم کنار نمیام باهاش
من چون ب مولتی ویتامین حساسیت دارم و وزن کم میکنم نوشت برام ک نمیتونم بخورم

با آب جوش ولرم شده میخورم
طعم کاکائوییش قشنگ مزه شیر کاکائو میده

بعد از سونوی رشد میگن لیدی میل بخور؟؟قبلش نمیشه خورد که میری سونو بچه رشد کرده باشه؟😂

آب

آب آبمیوه طعم خودش البته طبیعی

ب من گفت باآب یا شیر ولی من هنوز نگرفتم
وزن نی نی چند بود ؟

اب🥲

سوال های مرتبط

مامان آیکان 👶💙 مامان آیکان 👶💙 ۱۱ ماهگی
مامان نور زندگیم🥹💋 مامان نور زندگیم🥹💋 هفته چهلم بارداری
مامان دُخملی🩷💚 مامان دُخملی🩷💚 ۶ ماهگی
مامان محمد حسین🩵 مامان محمد حسین🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسین نازم😍 مامان آرسین نازم😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان چنگیز مامان چنگیز ۸ ماهگی
مامان قند و نباتم🩵👶 مامان قند و نباتم🩵👶 ۱۰ ماهگی
مامان مهدیار و ماهلین مامان مهدیار و ماهلین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی