من با آب میخوردم
وای این لیدی میل چقد بدمزسسسسس
کاکائویی گرفتم
هرکاری میکنم کنار نمیام باهاش
من چون ب مولتی ویتامین حساسیت دارم و وزن کم میکنم نوشت برام ک نمیتونم بخورم
با آب جوش ولرم شده میخورم
طعم کاکائوییش قشنگ مزه شیر کاکائو میده
بعد از سونوی رشد میگن لیدی میل بخور؟؟قبلش نمیشه خورد که میری سونو بچه رشد کرده باشه؟😂
آب
آب آبمیوه طعم خودش البته طبیعی
ب من گفت باآب یا شیر ولی من هنوز نگرفتم
وزن نی نی چند بود ؟
اب🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.