سلام
لیدی میل رو با شیر هم میشه خورد؟

۶ پاسخ

آره حتی بهترم هست

آره منم با شیر میخورم
انگار شیرکاکائوعه

ارع

من با آب جوش میخورم.
ولی تنش نوشته نیست که با چیزی میشه خورد

اره میشه ولی من خوشم نیومد خیلی دلمو زد دیگه با آبجوش خوردم همون

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آرسین نازم😍 مامان آرسین نازم😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیکان 👶💙 مامان آیکان 👶💙 ۱۱ ماهگی
مامان نور زندگیم🥹💋 مامان نور زندگیم🥹💋 هفته چهلم بارداری
مامان چنگیز مامان چنگیز ۸ ماهگی
مامان مهدیار و ماهلین مامان مهدیار و ماهلین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمد حسین🩵 مامان محمد حسین🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان قند و نباتم🩵👶 مامان قند و نباتم🩵👶 ۱۰ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی